Υποσημειώσεις: Ζητούνται έντιμοι καναλάρχες
Είκοσι πέντε χρόνια αδράνειας είναι πάρα πολλά για να ακούγεται το επιχείρημα του «γιατί τώρα». Είκοσι πέντε χρόνια το ΠΑΣΟΚ κι η ΝΔ δεν έκαναν τίποτα για να μπει μια τάξη, στον ραδιοτηλεοπτικό χάρτη της χώρας. Υπό αυτήν την έννοια, ακυρώνονται ως υποκριτικά τα όσα κραυγάζουν, εναντίον της προσπάθειας που γίνεται να μπει μια τάξη στο τηλεοπτικό, ψηφιακό, περιβάλλον.
Απ' την άλλη πάλι, όπως όλα τα νομοσχέδια και τις τροπολογίες που φέρνει η κυβέρνηση με την διαδικασία του κατεπείγοντος, δεν προμηνύουν και την καλύτερη πρόθεση, συνθήκη, φροντίδα αλλά μάλλον υποδηλώνουν μια κάποια προχειρότητα.
Ωστόσο επί του προκειμένου και της ουσίας του, η απόφαση του υπουργού κ. Παππά για τέσσερις μόνο άδειες είναι λογικοφανής. Η χώρα, πραγματικά δε «σηκώνει» πολλά κανάλια* και όντως αν μπορεί να λειτουργήσουν τέσσερα ή και πέντε τα υπόλοιπα θα πρέπει να επιβιώσουν και να υπάρξουν με κάποιου είδους παραοικονομική λαμογιά. Από ξέπλυμα μαύρου χρήματος, μέχρι υπερδανεισμούς και χρέη προς τράπεζες και εργαζόμενους, που στο τέλος πάντα καταλήγουμε, να τα πληρώνουμε εμείς οι φορολογούμενοι.
Το ερώτημα που ευλόγως τίθεται, είναι γιατί να το αποφασίσει αυτό ο υπουργός και κατ' επέκταση το Κράτος και να μην ρυθμιστεί αυτομάτως απ' την αγορά.
Εδώ βρίσκεται και το βαθύτερο πρόβλημα της Πολιτείας -του Κράτους, που έρχεται εμμέσως πλην επισήμως, να επιβεβαιώσει την αδυναμία της να ελέγξει τους «νταβατζήδες», τα λαμόγια, τους μεγαλοκαρχαρίες, τα συμφέροντα, τη διαπλοκή. Αφού σου λέει, δεν μπορώ να επιβλέπω τους παίκτες, αν τηρούν τους κανόνες του παιχνιδιού, τότε θ' αποφασίσω εξ αρχής, ποιοι θα είναι οι παίκτες, ώστε ν' αποκλείσω την είσοδο τους στο παιχνίδι και να μην έχω μετά, τη βάσανο του ελέγχου.
Ένας ελιγμός, έξοχος, ευφυής, αποτελεσματικός; Μια βιρτουόζικη κίνηση ματ; Ή μάλλον μια σαπουνόφουσκα, ένας αμμόπυργος, μια πομφόλυγα; Το πρώτο που με προβλημάτισε, είναι το πώς, αν υποθέσουμε ότι αποκλείεις απ τις άδειες τα λαμόγια (θεωρητικώς) και τις δίνεις σε υγιείς επιχειρήσεις, διασφαλίζεις ότι προϊόντος του χρόνου, δε θα παρεισφρήσει ή δεν θα ανακύψει ξανά η διαπλοκή και δε θα υποκύψουν σ' αυτήν και σε κάθε είδους αθέμιτη επιρροή από συμφέροντα, τα νέα κανάλια. Και το λέω αυτό έχοντας υπ' όψιν τη δεδηλωμένη όπως επισήμανα αδυναμία του Κράτους, να ελέγχει επισταμένα τις εταιρίες.
Μ' αυτό το δεδομένο προκύπτει και η δεύτερη απορία που συνίσταται στο κατά πόσο είναι ικανή η κυβέρνηση, να διακρίνει εξ αρχής, τις υγιείς, έντιμες, καθαρές και νόμιμες επιχειρήσεις στις οποίες θα πρωτοδώσει τις άδειες. Αν ο λόγος που αποκλείει την αδειοδότηση στους πολλούς με ρυθμιστικό παράγοντα την αγορά, λόγω αδυναμίας ενδελεχούς επίβλεψης, το ίδιο ισχύει προφανώς και για την πρώτη αξιολόγηση μετά την οποία θα μοιράσει τις τέσσερις πρώτες άδειες.
Στο θέατρο, οι περισσότερες οντισιόν στις οποίες βλέπεις ηθοποιούς για πέντε λεπτά το πολύ, ώστε να διακρίνεις το ταλέντο και να του εμπιστευτείς ένα ρόλο, έχουν αποδειχτεί μάταιες. Γι' αυτό και δουλευουν οι περισσότεροι με τους αποδεδειγμένα επαγγελματίες ή φίλους, που ξέρεις τι είναι και πως δουλεύουν.
*Στην εκπομπή studio3 της ΕΡΤ1, ρωτήσαμε με την Μαριλένα Κατσίμη τον κ. Βαρεμένο, γιατί δεν περιορίζονται και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί, με την ίδια λογική, της μη βιωσιμότητας των περισσότερων απ' όσους αντέχει η χώρα. Δεν απάντησε.
Ο Σίλας Σεραφείμ παρουσιάζει την παράσταση «20 χρόνια stand-up comedy», κάθε Σάββατο βράδυ στο Tin Pan Alley.
Απ' την άλλη πάλι, όπως όλα τα νομοσχέδια και τις τροπολογίες που φέρνει η κυβέρνηση με την διαδικασία του κατεπείγοντος, δεν προμηνύουν και την καλύτερη πρόθεση, συνθήκη, φροντίδα αλλά μάλλον υποδηλώνουν μια κάποια προχειρότητα.
Ωστόσο επί του προκειμένου και της ουσίας του, η απόφαση του υπουργού κ. Παππά για τέσσερις μόνο άδειες είναι λογικοφανής. Η χώρα, πραγματικά δε «σηκώνει» πολλά κανάλια* και όντως αν μπορεί να λειτουργήσουν τέσσερα ή και πέντε τα υπόλοιπα θα πρέπει να επιβιώσουν και να υπάρξουν με κάποιου είδους παραοικονομική λαμογιά. Από ξέπλυμα μαύρου χρήματος, μέχρι υπερδανεισμούς και χρέη προς τράπεζες και εργαζόμενους, που στο τέλος πάντα καταλήγουμε, να τα πληρώνουμε εμείς οι φορολογούμενοι.
Το ερώτημα που ευλόγως τίθεται, είναι γιατί να το αποφασίσει αυτό ο υπουργός και κατ' επέκταση το Κράτος και να μην ρυθμιστεί αυτομάτως απ' την αγορά.
Εδώ βρίσκεται και το βαθύτερο πρόβλημα της Πολιτείας -του Κράτους, που έρχεται εμμέσως πλην επισήμως, να επιβεβαιώσει την αδυναμία της να ελέγξει τους «νταβατζήδες», τα λαμόγια, τους μεγαλοκαρχαρίες, τα συμφέροντα, τη διαπλοκή. Αφού σου λέει, δεν μπορώ να επιβλέπω τους παίκτες, αν τηρούν τους κανόνες του παιχνιδιού, τότε θ' αποφασίσω εξ αρχής, ποιοι θα είναι οι παίκτες, ώστε ν' αποκλείσω την είσοδο τους στο παιχνίδι και να μην έχω μετά, τη βάσανο του ελέγχου.
Ένας ελιγμός, έξοχος, ευφυής, αποτελεσματικός; Μια βιρτουόζικη κίνηση ματ; Ή μάλλον μια σαπουνόφουσκα, ένας αμμόπυργος, μια πομφόλυγα; Το πρώτο που με προβλημάτισε, είναι το πώς, αν υποθέσουμε ότι αποκλείεις απ τις άδειες τα λαμόγια (θεωρητικώς) και τις δίνεις σε υγιείς επιχειρήσεις, διασφαλίζεις ότι προϊόντος του χρόνου, δε θα παρεισφρήσει ή δεν θα ανακύψει ξανά η διαπλοκή και δε θα υποκύψουν σ' αυτήν και σε κάθε είδους αθέμιτη επιρροή από συμφέροντα, τα νέα κανάλια. Και το λέω αυτό έχοντας υπ' όψιν τη δεδηλωμένη όπως επισήμανα αδυναμία του Κράτους, να ελέγχει επισταμένα τις εταιρίες.
Μ' αυτό το δεδομένο προκύπτει και η δεύτερη απορία που συνίσταται στο κατά πόσο είναι ικανή η κυβέρνηση, να διακρίνει εξ αρχής, τις υγιείς, έντιμες, καθαρές και νόμιμες επιχειρήσεις στις οποίες θα πρωτοδώσει τις άδειες. Αν ο λόγος που αποκλείει την αδειοδότηση στους πολλούς με ρυθμιστικό παράγοντα την αγορά, λόγω αδυναμίας ενδελεχούς επίβλεψης, το ίδιο ισχύει προφανώς και για την πρώτη αξιολόγηση μετά την οποία θα μοιράσει τις τέσσερις πρώτες άδειες.
Στο θέατρο, οι περισσότερες οντισιόν στις οποίες βλέπεις ηθοποιούς για πέντε λεπτά το πολύ, ώστε να διακρίνεις το ταλέντο και να του εμπιστευτείς ένα ρόλο, έχουν αποδειχτεί μάταιες. Γι' αυτό και δουλευουν οι περισσότεροι με τους αποδεδειγμένα επαγγελματίες ή φίλους, που ξέρεις τι είναι και πως δουλεύουν.
*Στην εκπομπή studio3 της ΕΡΤ1, ρωτήσαμε με την Μαριλένα Κατσίμη τον κ. Βαρεμένο, γιατί δεν περιορίζονται και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί, με την ίδια λογική, της μη βιωσιμότητας των περισσότερων απ' όσους αντέχει η χώρα. Δεν απάντησε.
Ο Σίλας Σεραφείμ παρουσιάζει την παράσταση «20 χρόνια stand-up comedy», κάθε Σάββατο βράδυ στο Tin Pan Alley.
-- This feed and its contents are the property of The Huffington Post, and use is subject to our terms. It may be used for personal consumption, but may not be distributed on a website.
Keywords
ζητουνται, ξέπλυμα μαύρου χρήματος, huffington post, ΠΑΣΟΚ, νεα δημοκρατια, ΕΣΡ, τραπεζες, ματ, επιρροή, νέα, θεατρο, ερτ1, tin, feed, property, huffington, νεα κυβερνηση, Καλή Χρονιά, αξιολογηση, ξανα, ραδιοφωνικοι σταθμοι, τα νεα, αγορα, αδυναμια, βραδυ, βρισκεται, γινεται, δεδομενο, εννοια, επιρροή, ερχεται, ευφυης, ιδια, ιδιο, εικοσι, ισχυει, κυβερνηση, κινηση, ξέπλυμα μαύρου χρήματος, παντα, οντισιον, περιβαλλον, ρολο, σαββατο, τι ειναι, υγιεις, ψηφιακο, huffington post, huffington, χωρα, feed, παιχνιδι, property, tin, ξεπλυμα
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- ΤΩΡΑ: Άγρια επεισόδια έξω από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης...
- Γερμανικά ΜΜΕ: "Η Αθήνα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης..."
- Ανησυχία για τα 500ευρα στα... σεντούκια
- Αγρότες από την Κρήτη πήραν στο κυνήγι τα ΜΑΤ
- "Βουτιά" θανάτου για 60χρονη εκπαιδευτικό
- Υδραυλικός βρήκε νεκρό μωρό σε υπόνομο
- Στην Αθήνα οι αγρότες – Κλειστοί δρόμοι και σημεία ελέγχου για να μην μπουν τα τρακτέρ – Ένταση στο Αγροτικής Ανάπτυξης (vid)
- Αγροτικές κινητοποιήσεις: Σοβαρά επεισόδια στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης
- LIVE: Πετροπόλεμος και χημικά στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης
- Ουρές στις τράπεζες για τα... 500ευρώ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Huffington Post Greece
- Ντοματοπόλεμοι, φωτοβολίδες και εντάσεις στο κέντρο της Αθήνας. Η κάθοδος των αγροτών στην Αθήνα σε φωτογραφίες
- Στην Αθήνα ξανά ο Στιβακτάκης. «Εάν περάσουν το Ασφαλιστικό θα δουν την άλλη πλευρά της Κρήτης»
- Το "μπάχαλο" είναι το εύκολο
- Έκπληξη: Δείτε τις πρώτες 22 φωτογραφίες από την 6η σεζόν του Game of Thrones
- Υποσημειώσεις: Ζητούνται έντιμοι καναλάρχες
- Καληνύχτα και καλή τύχη
- Τους έχει όλους στην "τσίτα" ο Σίλβα
- Τηλεκατευθυνόμενο τεθωρακισμένο νέας γενιάς: «O ελβετικός σουγιάς του στρατού»
- Σταθάκης: Νομίζω ότι θα καταφέρουμε να προστατεύσουμε τις κύριες συντάξεις
- Τελευταία Νέα Huffington Post Greece
- Υποσημειώσεις: Ζητούνται έντιμοι καναλάρχες
- Ανάκαμψη στις ευρωπαϊκές αγορές
- Καληνύχτα και καλή τύχη
- Σταθάκης: Νομίζω ότι θα καταφέρουμε να προστατεύσουμε τις κύριες συντάξεις
- Ντοματοπόλεμοι, φωτοβολίδες και εντάσεις στο κέντρο της Αθήνας. Η κάθοδος των αγροτών στην Αθήνα σε φωτογραφίες
- Στην κορυφή του TOP-5 ο Αντετοκούνμπο με τρομερή τάπα!
- Τους έχει όλους στην "τσίτα" ο Σίλβα
- Το "μπάχαλο" είναι το εύκολο
- Έκπληξη: Δείτε τις πρώτες 22 φωτογραφίες από την 6η σεζόν του Game of Thrones
- Στην Αθήνα ξανά ο Στιβακτάκης. «Εάν περάσουν το Ασφαλιστικό θα δουν την άλλη πλευρά της Κρήτης»
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Βόλος: Φίμωσαν και λήστεψαν γυναίκα αλλά συνελήφθησαν
- Ρόδος: Με την ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας συναντήθηκε ο Μ.Κόνσολας
- Συμφωνία να φτάσουν στο κέντρο της Αθήνας 17 τρακτέρ
- Eurogroup points to Easter as completion date of Greek program evaluation
- Ανησυχία για τα 500ευρα στα σεντούκια μετά την πρόθεση της ΕΚΤ να τα καταργήσει
- Τζόρτζ Κλούνεϊ και Αμάλ πήγαν στη Μέρκελ για το προσφυγικό
- Κινητοποίηση εκπαιδευτικών την Τετάρτη
- Τα ζώδια της Παρασκευής 12 Φεβρουαρίου
- ΚΑΙ ΤΡΑΚΤΕΡ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
- ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ... ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΘΡΥΛΕ!